Partnerības priekšrocības
Kļūstot par SPAR partneri, jūsu bizness tiks saistīts ar vienu no stabilākajām un veiksmīgākajām pārtikas mazumtirdzniecības organizācijām pasaulē.
Globālais Pārtikas Mazumtirdzniecības Zīmols
SPAR ir viens no atzītākajiem pārtikas preču mazumtirdzniecības zīmoliem pasaulē. Globālās zīmola atpazīstamības un individuālās neatkarības kombinācija sniedz lieliskas izaugsmes iespējas partneriem visā pasaulē.
Kā SPAR partnerim, jums tiek piešķirta ekskluzīva licence SPAR zīmola pārstāvniecībai jūsu reģionā. Saglabājot lokālās intereses, peļņa un ekonomiskā izaugsme tiek atkārtoti virzīta vietējās kopienās, tādējādi veicinot vietējā reģiona attīstību.
Zināšanas un Ekspertīze
Labākās starptautiskās prakses apmaiņa ir SPAR uzņēmējdarbības stūrakmens! SPAR sadarbības partneriem tiek nodrošināta piekļuve padziļinātai informācijai, kas ilgajā uzņēmuma darbības laikā tikusi iegūta visā pasaulē.
SPAR partneriem pieejamie atbalsta materiāli aptver plašu tēmu loku gan vairumtirdzniecībā, gan mazumtirdzniecībā. Informācija tiek kopīgota, izmantojot datubāzes, plašu konferenču programmu un tiešu kontaktu ar galvenajiem uzņēmuma vadītājiem un speciālistiem.
Mazumtirdzniecības Operācijas
SPAR International ir plaša mazumtirgotāju atbalsta programma, kas pielāgota, lai palīdzētu SPAR partneriem attīstīt un optimizēt gan tirdzniecības, gan piegāžu ķēžu procesus. SPAR International plašais rokasgrāmatu un ieteikumu klāsts izglīto un sagatavo partnerus pasaules līmeņa mazumtirdzniecības darbības standartu ieviešanai.
Partneriem tiek nodrošināta piekļuve arī visaptverošam SPAR zīmola produktu klāstam un loģistikas iespējām, izmantojot SPAR Starptautiskās tirdzniecības departamentu.
Kopīga Pirkšana
Mūsu SPAR International produktu klāsts nodrošina partneriem ekskluzīvu piekļuvi milzīgam SPAR zīmola produktu sortimentam. Mēs atzīstam arī bonusu sistēmas, panākot ekonomiskas priekšrocības partneriem, kā rezultātā tiek nodrošināts labāks sortiments, cenas un nosacījumi.
5 fāžu mazumtirdzniecības attīstības programma
1. Mazumtirdzniecības stratēģijas definēšana
Vienošanās par 3 gadu attīstības plānu
• Mazumtirdzniecības attīstīšana
• Piegādes ķēdes uzlabošana
• CAPEX definēšana un optimizēšana
2. Zīmola un veikala virzīšana
• Iepazīstināšana ar SPAR zīmolu
• Zīmola mārketinga kampaņu uzsākšana
• Zīmola pielāgošana
• Pirmo veikalu atvēršana
3. Augoša efektivitāte
Labākās starptautiskās prakses ieviešana
• Veikala darbības pamatprincipu uzlabošana
• Noliktavas darbības attīstīšana
• Loģistikas ķēžu optimizācija
4. Pieaugoša rentabilitāte
• Iepirkumu iespējas
• SPAR zīmola sortiments
• Produktu kategoriju pārvaldības principi
5. Tirgus daļas palielināšana
Ilgtermiņa investīcijas
• Izplatīšana un noliktavas
• Neatkarīga mazumtirdzniecības modeļa izveide
• SPAR zīmola paplašināšana